داستان عشق من....

داستان عشق من.....

                                                                  بدون اون میمیرم                                                         خدایا فقط تورو میخوام ...                                              باور کردم که فقط تو سنگ صبور حرف هامی                                      می ترسم از اینکه بگم دوسش دارم ...                                         اون نمیدونه که با دل من چیکار کرده ...                                     نمیدونه که دل رو اسیر خودش کرده                          هنوزم باورم نمیشه که دل به اون دادم                                  واون شده همه هستیم ،                          روزهای اول آشنایی روبه یادم میارم،آمدخوب بود...

        اونقدر خوب حرف میزد که به راحتی دلمو بهش باختم
           واون شد اولین عشقم تو زندگیدم
         خدایا مثل اینکه تو تومو زیبایی های عالموتو                    چهره و کلام اون (گذاشته بودی،)
            واین طوری منواسیرش کردی 
            و دل کندن از اون برام محال شده
            وداشتنش بزرگترین آرزوم تو زندگی
     حالا عاشقش شدم تو بگو چیکار کنم که تنهام نذاره .. ؟!
            خدایا امشب به تو میگم
            چون تو تنها مونس تنهایی هامی 

  •         چطور بگم بدون او میمیرم ... ؟؟؟

 



محبوب کن - فیس نما ..
کد حباب و قلب

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:, ساعت 17:45 بـ ه قـلمـ MOHSEN



طراح : صـ♥ـدفــ